Wednesday 27 July 2011

Memang starting tu buat orang fed up!

Halu...selamat petang semua. Heheh..Saya kembali kini dengan berbahasa ibunda. "Mother Tongue" lah kata orang...Padahal...biasa suda ni bha berbahasa baku.Hahaha! Malas sudah ni maw berbahasa org putih konon...Lagipun, kt semua orang Sabah kan? Sebab sy nampak pun semua follower saya orang Sabah ni...hehe....Apa khabar kamu sana? Sihat? hehe...

Okay, straight to the point. Hari ini, sudah masuk 3 minggu saya join KELAB JUTAWAN.. And sebenarnya, untung tu..adalah juga..tapi belum sampai tahap yang memuaskan bagi saya.

Ya,maklumlah...time saya join pun.."musim kering". Ramai kawan-kawan saya tiada duit. At least, itu lah yang dorang bagitau saya kan.... Sy faham juga bha tu..Bukan tiada duit kan...Ada juga...tapi cukup-cukup untuk diri makan ja kan :) So...that's why, time saya join ni benda pun....income tu...lambat betul maw sampai di tangan...Terasa juga diri sangat bodoh sebentar sebab bazir duit ni ikut ini benda...Modal maw join pun RM100...walaupun share-share dengan kakak...Tapi..duit juga bha tu kan... :/

So honestly, first week saya join. No income langsung okey? Sedih tu sedih juga....Tapi sy tabahkan hati saja untuk teruskan...Sebab saya join pun tidak maw kasi susah mak bapak saya bha...lagipun...kawan saya...dia join..terus bha masuk income! Well...maybe sebab time tu..time orang masih berduit lagi kan..Saya join..time middle of the month suda...Apa macam?

Tapi...saya sangat bersyukur sekarang. Sebab, sudah masuk gaji :) Kenapalah kalau suda masuk gaji konon kan? Hahah...Tidak lah...terus hari ini,ada sudah orang join.. Untung tambah RM50! ^_^ Kalau downline saya dapat lagi cari orang under dia..Untung lah saya dapat komisyen lagi RM20! :D

So, sini,saya cuma maw nyatakan lah k. Walaupun, bisnes ni..kira senang lah orang katakan. Tapi,memang ramai akan ragu-ragu maw join. Kita tidak boleh blame dorang juga kan. Itu hak mereka. Lagipun..duit bha tu..DUIT...RM100 lagi! Aduhai....memang banyak suda dapat saya beli tu...Boleh lagi saya survive 1week dengan tu duit. Tapi itu lain ceritalah..saya kan student :)

So, thank God lah. Sekarang...dunia saya ada sedikit cerah..sebab setelah beberapa minggu menunggu..Dapat juga saya downline :) Dapat suda income saya...hehe... So, bagi siapa-siapa yang berminat tu...klik saja ni link di bawah ni ah and then bagilah email kamu untuk more information. Jangan risau, bagi email tidak semestinya kamu maw join kan. Mungkin maw tengok-tengok dulu...Bulih bha kalau kau..heheh....Nah, klik lah ni link ah :)


Okay, itu sahaja dari saya...Sa maw tidur ow..Panat nie baru dari kelas. Tapi,memang mimpi manis la ni ingat duit yang saya boleh claim besok...HAHAHAHAH!

OK PEOPLE! BYE! :)

No comments: